Kariera

Kariera

 

Miejsce pracy: Nysa

Dołączając do naszego zespołu będziesz odpowiedzialny za:

  • budżetowanie w Grupie Kapitałowej, w tym rachunek wyników, bilans oraz cash flow
  • kontrolę wykonania budżetów
  • przygotowywanie analiz finansowych
  • przygotowywanie miesięcznych raportów dla Grupy Kapitałowej
  • analizowanie oraz opiniowanie opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych, projektów sprzedażowych i optymalizacyjnych
  • tworzenie i aktualizację kalkulacji cenowych wytwarzanych produktów
  • prowadzenie analiz rentowności wyrobów oraz klientów
  • kalkulację i aktualizację cen transferowych

Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:

  • masz minimum 2- letnie doświadczenie w dziale controllingu
  • ukończyłeś/-aś studia ekonomiczno-finansowe
  • jesteś samodzielny/-a w działaniu
  • cechuje Cię dokładność i systematyczność
  • posiadasz wiedzę z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej
  • masz bardzo dobrą znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel
  • znasz systemy ERP oraz potrafisz pracować z bazami danych

Jeśli jesteś zainteresowana/-y ofertą pracy na tym stanowisku to prześlij swoje CV na adres: praca@zpcotmuchow.pl  

 

Miejsce pracy: Nysa

Jako Kupiec będziesz odpowiedzialny/-a za organizowanie i koordynowanie zakupów w obszarze outsourcingu produkcji wyrobów gotowych oraz zakupów w obszarze „indirect”.

Przed Tobą ciekawe wyzwania, takie jak:

  • monitorowanie i analiza rynku, wyszukiwanie nowych dostawców
  • nadzór nad realizacją zawartych kontraktów
  • prowadzenie negocjacji cenowych
  • udział w audytach o dostawców
  • przygotowywanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert
  • poszukiwanie możliwości optymalizacji kosztów zakupowych

Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • masz doświadczenie na podobnym stanowisku
  • sprawnie komunikujesz się w języku angielskim
  • Excel i Word nie są dla Ciebie zagadką
  • w pracy cechuje Cię zaangażowanie, jesteś chętny/-a do działania
  • jesteś samodzielny/-a i kreatywny/-a
  • lubisz współpracować w zespole
  • posiadasz duże zdolności organizacyjne, planowania oraz rozwiązywania problemów

Jeśli jesteś zainteresowana/-y ofertą pracy na tym stanowisku to aplikuj klikając w poniższy link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=23527ded5c8840178a79c4f7dfcad9ae

 

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za:

  • realizację celów przychodowych poprzez kreowanie długoterminowej strategii sprzedaży dla kluczowych klientów w oparciu o posiadaną wiedzę o rynku, trendach i konkurencji
  • planowanie i koordynowanie rozwoju sprzedaży eksportowej u kluczowych klientów
  • identyfikowanie potrzeb klientów oraz monitorowanie zmian w trendach rynkowych
  • pozyskiwanie i profesjonalną obsługę kluczowych klientów, w tym negocjowanie warunków kontraktów
  • zarządzanie i kontrola nad powierzonym budżetem
  • samodzielne planowanie i zarządzanie projektami wdrożeniowymi
  • monitorowanie spływu należności

Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w branży FMCG (minimum 3 lata)
  • potrafisz nawiązywać i utrzymywać kontaktów z klientami
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności handlowe
  • ważna jest dla Ciebie postawa pro-kliencka
  • rozumiesz sens pracy zespołowej i wiesz, że dzięki współpracy możesz osiągnąć więcej
  • w pracy cechuje Cię asertywność i komunikacja oparta na szacunku
  • jesteś zorientowana/-y na realizację postawionych celów
  • posiadasz umiejętności analitycznego myślenia, w tym biegłego posługiwania się matematyką handlową
  • potrafisz zarządzać wieloma projektami w tym samym czasie
  • masz czynne prawo jazdy kat. B i jesteś gotowa/-y do częstych wyjazdów służbowych

Jeśli jesteś zainteresowana/-y ofertą pracy na tym stanowisku to aplikuj klikając w poniższy link: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=417da65499e045d5a8a8273e35cde20c

 

Miejsce pracy: Brzeg/Otmuchów

Dołączając do naszego zespołu będziesz odpowiedzialny za:

  • przeglądy oraz prace remontowe maszyn i urządzeń w celu zapewnienia ich odpowiedniego stanu technicznego
  • prace związane z instalowaniem, utrzymaniem ruchu oraz serwisowaniem maszyn, narzędzi, używanych systemów
  • diagnostykę i usuwanie nieprawidłowości w pracy urządzeń i instalacji elektrycznej na produkcji oraz na wydziałach pomocniczych i biurowych
  • dbałość o zapewnienie sprawnego funkcjonowania dostaw ciepła, elektryczności, gazu i napływu powietrza
  • regulację parametrów pracy obwodów sterowania i automatyki urządzeń produkcyjnych
  • prowadzenie dokumentacji w zakresie Utrzymania Ruchu
  • wsparcie pracowników produkcji w szkoleniu i rozwoju ich kompetencji technicznych
  • realizację drobnych usprawnień oraz zgłaszanie własnych pomysłów w programie KAIZEN

Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:

  • posiadasz wykształcenie min. zawodowe
  • masz doświadczenie na podobnym stanowisku w zakładzie produkcyjnym
  • potrafisz odczytywać schematy elektryczne, schematy maszyn i urządzeń
  • znasz zagadnienia związane z mechaniką, pneumatyką oraz elektryką
  • dążysz do ustalenia przyczyn źródłowych problemów technicznych
  • jesteś dokładny, obowiązkowy oraz zorganizowany
  • mile widziane uprawnienia SEP G1

Jeśli jesteś zainteresowana/-y ofertą pracy na tym stanowisku to prześlij swoje CV na adres: praca@zpcotmuchow.pl 

 

Nasze marki

  • FF
  • ODRA
  • Mr Froots
  • ff2
  • quinoa
  • CRUNCHERS